Jujjemen.

Jag är officielt klar med uppdraget! Yay, hejja mig!
Känner för att göra en plusslista :)

Jag är klar med uppdraget +

Eftersom jag redovisade ovannämnda igår har jag sovmorgon imorgon +

Ricky är tillbaka i skolan imorgon 
+

Ska även bli BiNkAplugg imogon, tagga +

Därefter blir det hem till mormor (MED Ricky) +

Bara två dagar kvar till påsklov!! ++

Missade träningen idag... -

Det var Fett mkt VÅR idag! +

Jag är grovt happy på grund av alla pluss är ovan +

+9  -1 
Känns som att det går rätt bra nu, pepperiprepperipaj! Haha, DET var random xD


Happy, Happy, Happy <3

Puss och kram på er underbara <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback