"I've drawn a vail over last night"

Haha. Hela slöjteorin med mera is going down! Grymt glad att jag valde att byta ämne inför religionsseminariet imorgon.  Lars Wilks är fett b, och jag har hittat en massa bra källor om slöjorna med mera, t.o.m. ett bibelcitat som talar mot slöjor, braish att jämföra med. :D

Annars ligger jag lite på medelstadie.. Sitter på sängen med ett helt täcke om mig för att inte behöva frysa.. Ska snart hälla i mig lite hångel-te och bussmaka lite av pappa och annas choklad. Hmm.. man behöver en massa kompensation när man saknar det man blivit bortskämd med. <3 (a)

Ska jobba på  i en timme till, sedan blir det the mentalist och sedan kanske lite mer plugg om det skulle behövas. Känner att jag e i ett flow. Så länge jag slipper tänka på resten jag har att göra iaf :P

Puss o kram på er ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

vi saknar dig på träningen... men vi vet ju att vi finns i ett litet hörn av ditt fullspäckade liv...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback