Hahahaaaaaaaaaaaaaa!

Det är något allvarligt fel på mig!!
Jag är trött i hela kroppen. Jag har ont i nästan hela kroppen. Jag har tränat tre dagar i sträck. Sprang en bana ikväll på nästan fyra kilometer (vilket är fågelvägen. Lovar, jag sprang längre) genom skare och uppför tunga backar.. Är sluuut. 
Imorgon tänker jag kliva upp kl 5 för att hinna med 6-tåget från gnesta för att simma med bästa tjejerna. <3
Ovanpå allt detta har vi massa plugg. Prov som är på g, inlämningar m.m. Och jag ändå så Grovt glad. :D

Det är lite smått sinnessjukt, vem gör sånt här egentligen? Haha JAG gör!!!! går runt och ler för mig själv, mår bra helt enkelt. Kan det våren? Kan det vara all träning som skickar upp endorfiner och adrenaling och gudvetvad till hjärnan? Kan det vara att jag råkade bli utvilad på lovet och nu är tillbaka igen, fit for fight? Är det alla underbara människor jag har omkring mig, som motiverar mig till denna glädje varje dag?

Vad det är är Så mår jag bra av det!!!

Nu ska jag skriva klart aktantmodellen över cypernkonflikten och sen ska jag sova så jag inte typ dör imorgon på tåget, för det, har jag räknat ut, skulle vara ganska tråkigt och fail,,, xD

Puss o kram på er alla underbara ! <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback