Flum på långsjön, på och genom skaren xD

Braig dag idag :D
Missade lunchen med finaste sthlms-vännerna iofs, vilket var lite illa, men har istället haft fett sköna träningspasset och fått träffa bästaste Klemminge-folket :D

gjorde lite fin tabbe på morgonen, vaknade tidigt och kom på att jag glömt att ställa klockan. tröck igång mobilen och leda mig att sova sista 45 minuterna. Kl 8 flög jag upp och ut i köket. mitt i fukosten kommer jag på att: hoppsan, träningen börjar ju 10, och jag skulle gå upp 9... heh, en timme tom tid. Spenderade den duktigt med att fylla i loggboken inför nästa vecka, och det ser inte roligt ut... inte alls. Men men, har ett helt sportlov av slöerier att sota för. :P

Träningen idag var fett skön, och jobbig. Långpass på långsjön. Ja, På långsjön. Kors och tvärs med kontroller uppe i skogen runt omkring. Skaren på sjön höll rätt bra, och man sjönk bara ner i det yttersta lagret ngn decimeter, i skogen var det hopplöst.. Underbart att då ha alla konrtoller på kullar och  berg. :/ 
Hade iaf fett skoj med Håkisbråkis och Ebbisbebbis, flumade runt lite och pratade en del strunt. Grymt fint väder var det och skönt att få komma ut och spring. Har saknat mina träningar. 

Sista kurstillfället idag oxå. Nätsan ingen hade gjort läxan, men det gick ändå. Vad har jag lärt mig...? Att det heter attackpunkt, och att svaret i princip alltid är "rakt på". xD
Fett illa bara att jag kanske inte kommer kunna åka på  Team-ett resan i år. Blä om den skulle krocka med ATR-festivalen.
Teater vs. Orientering  
STA vs. OKK
Göteborg vs. Värmland
Vill inte behöva väljaaaaa... :'(

Nu ska jag äta lite, och sen ska jag plugga. hmm *suck*

Puss o kram på er finisar <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linushege

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback