En full garderob...

..är väl allt jag åstakommit idag.. Sependerade kvällen igår med att plocka ur och sortera alla kläderna i min "garderob" hemma hos mamma. Hela förmiddagen idag har jag burit över dessa kläder och plockat in dem i de två garderoberna i mammas rum, som nu ska bli mitt(!) :)  Har inte haft ngt emot att bo i vardagsrummet, erbjöd mig frivilligt och har trivts i min hörna, men ska bli lite skönt att få ett eget rum här hos mamma oxå.

Har även dansat runt i hela lägenheten till årets melodifestivalbidrag. Haha "IL SALVATORE!!!!" i äkta musikalstämma , "You're making me hot-hot-hot, you're lifting me up-up-up" med asheta dansmoves och lite "I've been spinning around in cirkels..." snurrande villt på stället.
Har en teori att 90% av alla melodifestivalbidrag kan bli bra om man ger dem tillräckligt med tid och spelningar, vilket jag ser till att göra :P :D


Några pics från för att sammanfatta förmiddan :p  :


Det vackra resultatet av mitt.. "slit" :P :)
Tyckte ett tag att herregud, jag har ju inte alls överdrivet med kläder!
Sen kom jag på att det blå skåpet hos pappa är ganska fullt det oxå xD


Eh,, när var de här poppis? Mammas gamla "ha på sig Hemma där ingen ser för att de är varma men fula"-skor.
Bara jag som tycker att de är misstänkt lika ett par Uggs? :P xD


Kom på att det inte blir ngn utförsåkning detta sportlov. Illa :/
Saknar Romme från förra året, Älska! <3


Talar väl för sig självt, kan känna igen mig ganska mkt. :P

Nu ska jag äta en skitlunch framför teven, sen blir det kanske lite försök till plugg innan det bär av mot södertälje o en helkväll med mina gamla Klassfiender som jag saknat så. :)  Ska äntligen få föreställningen som finns på dvd nu. hoppas jag kan bli stoltare denna gång än när jag fick se "Gnesta- på liv och död" ( hehe, ja, visst var den söt, men det var Bara för att det var Vi som det var värt att titta :P ).

Puss o kram på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nilsfelicia

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback