Dramatiken flödar

Har just kommit tillbaka till planet från min första dramalektion. Haha, det är precis så flummigt som man kan tänka sig. Läraren är helt galen, men fett skön. Helt trygg i sig själv, sprallig och väldigt rolig att ha att göra med. Än så länge är jag öjd med mitt val av estetisk verksamhet, hoppas bara att det håller i sig terminen ut..

Nu har alla de andra (som är kvar på skolan) gått in i 805 för att köra megabinkaplugg. Sitter ensam utanför, måste fokusera på mitt j*vla uppdrag. Kanske joinar dem sen, men känner att jag måste försöka här ett tag först.


Det delade Cypern, min konflikt...


Puss o kram på alla <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback