Begränsningar o ett för tidigt möte

Hmm,, ibland kan saker bli så onödigt jobbiga. Ibland blir jag så less på att ha det som jag har det. Ibland är det så illa att jag är som jag är...
Nu gäller nya regler, vilket kommer innebära låsningar till gnesta vissa veckor. Det är bara att acceptera, men lär ju inte få slippa pendeln lika mycket som förut. Trodde jag även fått det att skita sig totalt, men det verkar som att jag fick mer förståelse än vad jag trodde. Ett vad som skulle kunna kallas sammanbrott av oro och spillda tårar i onödan.
Tur att jag iaf vad det än gäller har världens finaste vid min sida. Hade aldrig orkat med det här utan dig. Kan verka som ingenting, bara fånigt att stressa upp sig over, men det tär lite för mycket för att jag hade pallat det utan dig. Av någon anledning så orkar du lyssna på mig och stå ut med mina små fräsningar som ibland kommer som svar.

Har även kommit till den fina insikten att jag är äldre än jag är, men att det inte kommer gå att få någon att förstå det. Hade finaste samtalet med ett "om jag bara vore 25". Haha, har iofs ingen aning om hur det kommer se ut då, med det var en fin tanke och en väldigt söt diskution om hur allt hade varit om det vore idag. Vårat möte skedde för tidigt helt enkelt, och hade passat oss bättre om en 8-9 år, men hade det blivit samma sak då, och vilka hade förutsättningarna varit..?



Livets väg: ibland svänger det
Cred: Ricky

Detta blev ett lite suddigt inlägg, men jag förtår och behövde få det ur mig. Sorry alla som hajjar nada :P

Puss o kram o godnatt <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Låter som sånt vi pratade en del om "way back"... saknar det lite, men nu har du ngn annan att prata med... men du vet var jag finns om det krisar... å som sagt med lite förvarning så kan det bjudas på ngt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback