Slutet

Tror att det är dags att släppa det här nu... Jag började skriva i bloggen när saker hände i mitt liv som jag behövde ventilera ut och skriva ner. Nu har jag mindre och mindre lust att skriva ner allting i bloggform, och inläggen kommer mer och mer glest. Jag behöver inte bloggen längre. Jag umgås, jag lever och jag mår grymt bra. Har jag ett problem har jag enskillda personer att vända mig till, via annat än genom ett public inlägg. Jag känner mig säker i livet just nu, jag mår bra, och från och med nu kommer jag sluta skriva här.

Bloggen kommer att finnas kvar, om det händer något som måååste skrivas om, eller om jag kanske i tvåan eller så kommer beöva den igen. Men regelbunde bloggande är borta nu, jag ska leva Irl istället, för jag mår sådär lagom eller alldeles för bra just nu.


Puss på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Då försvann sista möjligheten att veta vad som händer... Ha så kul IRL...

Postat av: Marcus

HALLÅÅ!!! KOM TILLBAKA!!! :'O

Postat av: kissie

hallå kom tillbaka vi älskar dig!!!

Postat av: majken

kom tillbaka bitch annars ja kutta dig, TA DITT EFTRNAMN!!

Postat av: niclas

kom tillbaka!!!!!

Postat av: en random stalker

kom tillbaka, din blogg äger ju :'(

Postat av: bögis

meh hallå asså du e ju ba så totalt fab, ja ba tar typ totalt självmord om du ba sticker :((

Postat av: noor

asså seriöst nu blir jag ledsen :((

Postat av: jimmie

OM DU INTE KOMMER TILLBAKA SKICKAR JAG DIG TILL AUSWITCH!!!

Postat av: Hermannkatarina

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback