Den baddräktstid nu kommer

Hittade på Facebook. Ärligt, fett skoj. xD


Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor. ♫
Dåvalkar bara sväller, och celluliter gror. ♪
Generande behåring, lyfts fram i solens ljus.♫
Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus. ♪
De krav som sommar´n ställer,förstör vår ledighet. ♫
Vi sitter där och gnäller, fy fan......vad jag är fet. ♫
Fast vem vill motionera, när man kan sitta still. ♪
Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till.

HAha, ja , vad ska man säga? Tar en chokladbit istället ;)

Idag var det sista BiNkAprovet ever. Poängterade med att skriva "Over and out" med stora komstäver på baksidan av provet. Imorgon tänkte jag naila mitt MVG i drama. en enda lektion på dagen, alla andra lediga. Men jag står med gott mod. :D

Har försökt skriva fältstudie ikväll, men det gick sisådär. Somnade, helt utslagen istället (känns som att jag behövde det i så fall). Har iaf "bara" diskussionen kvar nu, och den har jag t.o.m. börjat på. Det här ska gå ;)

Superladdad helg. Imorgon blir det Marknadsloppet, lördag är det Gnestadagen för hela slanten med bästa och sedan hos Sundis på kvällen för att undvika alla små fjortisar som ska dra i sig sin första fylla m.fl. 
På söndag går flytten. Hela hjortstigen ska flytta in i den nya lägenheten. Ska bli roligt, men kommer säkert ha en hel del ångest och nostalgi, men det kommer att bli bra. Känner det på mig. :)

Nu ska jag krypa ner hos min finaste lilla Ricky och mysa mig till sömns. har haft en sån där diskussion om allt ikväll, 100 sidorspår och lite uträdda småsaker. Älskar att vi kan göra sånt <3


Bild på partajgänget från Gbg.
Nytt projekt på G? Gillas stort :D <3

Puss o kram på er allihopa <3

Pussar o kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback