Spotifylista.

Tadaa! Ylva ville ha min spotifylista, så det e väl bara att lägga upp den och göra min kära väninna till viljes :P
Alla får ursäkta att den är så pass skum. ALLT jag har lyssnat på har hamnat här, men finns mkt bra och en hel del jättebra. :P :D

Blandat


Sitter nu och borde plugga. Frågor om Filmen Shooting dogs (fruktansvärd film, tung och tårframkalande) har fått en del frågor om den nu som jag ska ta tag i. Sen ska NV1a ha matte och sen e dt vi. Har på planeringen att jag ska plugga matte själv, den tiden som Ricky m.fl. har lektion. Blä! men jaja, jag ska väl (om inte frågorna tar längre tid, vilket de lär göra när jag bloggar ist för att svara på dem..) 

Har haft seminarie på  morgonen. I etik om debattartikeln, nu kan jag få släppa rullstols bundna i Gnesta komun.. Sen har vi diskuterat massa (konstigt, vi?) kring filmen, svarta vs. vita människor, liite religion där jag fick alla mot mig (a) och hur man rellaterar. Älska våra diskutioner, de kan vara hur flummiga som helst, men av ngn anlednoing är de fett bra och seriösa. När vi råkar ha en whiteboardtavla i närheten blir allt bara bättre!  :D :P

Nu ska jag väl ta tag i.. ngt... eller?
Jo, det ska jag! Nu! någonting :P

Puss o kram <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback