Skärp mig!

Jag är fett illa ibland...
Nar lämnat av Ricky vid tågstationen, och går hem. Blev inget träna idag, har inga skidor och då e dt svårt m skidorientering.. Men då kan jag ju göra dt plugg jag egentligen skulle göra igår som inte blev av. Tror ni det sker lr? neeej då. Lite facebook, spotify och två inlägg på blogg nr 2 (INTE "snuttegull"!!) varav ett kommer frambringa en del oro bland mina kära vänner, och det andra kommer bara anses som lite småskumt :P Hur som helst gör jag iaf Inte det jag ska. Labbrapporten är fortfarande inte klar. Har skjutit upp eftersom den ska inom "ett tag", men snart e dt ju dags, läge att fatta dt nu kanske?!?

Såg ju Avatar igår iaf. Den var precis så grymt bra som alla sagt. man hade ju ngnstans i huvudet att "den är säkert lite överskattad.." Inte en chans! Så j*vla bra!!! Så, nu har jag sagt det, jag e såld! :P

kanske ska ta tag i lite saker nu,, lr iaf försöka och kanske låtsas som  om jag faktiskt gör ngt vettigt. Har lite illa motivation just nu. Den var uppe ett tag, nu har den sjuuuuunkit igen.. hmm. :/
Är dessutom lite i ett stort förvirringsstadie, om man nu kan kalla det det. Hatar att inte ha avgörandet i sina egna händer, men jag hoppas och tror på att mitt liv Inte ska behöva gå i kras.. Positivt tänkande ;)


Teo påminnde mig om denna dag, fina minnen med fina vänner. :) <3

Föreställning 1 av 4, Innan det hunnit bli mörk.
hmm, trots att det är på håll: Ngn som känner igen soldaten? ;)


Puss okram <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback