Silverspoon :P

Uch.. Sitter och läser ylvas o majkens bloggar. Där de talar om hur mkt de gjort idag. spec majkens kan få en att känna en gnutta (lr meeer) dåligt samvete-.. Menmen..

Nog för att jag inte pluggat ett dugg, men jag har iaf samlat mig och städat mitt rum(!) så nu ser man golvet och vilken färg hyllorna i bokhyllan har :P
Kl 4 bar det iväg till mölbo och OKKs årsfest. Alltid lika skojs att träffa alla, och hade riktigt kul med Tuffe och gänget. var sååå nära att komma till final i tipspromenaden, menmen, hade loosat där i vilket fall :P

Massa utdelningar av vandringspriser, lotterier, mat o fika. och så en talangjakt som jag absolut inte förstår hur allt blev som det blev i.. 
Blev ju stolt KM-mästare för ett tag sedan, och idag fick jag bli uppropad och tilldelad min 4:e silversked, här e en vacker bild av den, innan den hamnar bland det andra i hyllan ;D



Hmm, var dum att låna Luddes dator till detta, och nu ska han ha den tillbaka.. Får väl logga in på min egen nu, tänkte bidra med lite bilder (tro det lr ej) har ju fått höra att jag e såååå dålig på dt :P

Puss o kram tills vidare <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback