SÅ JÄVLA BRAAAAAA!!!!!!!!!

MVG MVG MVG MVG MVG MVG MVG MVG MVG MVG MVG MVG !!!!!!!

Älska PH på fredagar med Anders just nu! Mitt prov var redan rättat. Som jag trodde en del slarv på 1X2-delen, men sen var det en tre-bokstävers-kombination på ALLA resterande frågor (utom PGD frågan som jag inte skrev..). Tre stora bokstäver tvärs över framsidan på provet M. V. G! Ursäkta tjatet men jag e så grymt speedad just nu! Och glad! Och ALLT!!! :D :D :D
Varför finns det ingen att krama i närheten?!?!?! jag smäller av!

Får köra mer peppmusik och dansa runt inombords tills de andra är klara.

Puss till världen, jag är lycklig idag!!! <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback