Random bilder.. :P

Hittade lite random bilder på mobilen som fick hoppa in i datorn (nu när jag har hittat sladden) :) :P

      
Mina två favviskatter, Rocky o Svante <3



Lisa med en lite väl extrem "polackmusche" från Rent Hus på Saga



Hittade bild hos mormor på mig nr jag va liten, bjuder på den xD
(taskig kvalite, jag vet..)

     
Hu kommer det sig att majken dyker upp på nästan varje bild... ? Linsluuuus! xD



Haha, mårten tycker det är sååå mysigt att kramas med Majken, eller?
(feel fre to hate me)




Tuffepuff gömmer sig i andra änden. Lika farlig som en kanonkula? ;)

Det där får räcka för ikväll, mer bilder än halva 2009 typ :P

Puss o kram på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback