okej okej, jag bloggar väl då! :P

Jag har varit helt värdelös på att blogga, jag vet! har inte suttit vid datorn, och om jag faktiskt hamnat här så har jag bara inte fått för mig att blogga. Jag vet fy fy fy fy fy på mig.

Men lovet har varit väldigt fullt och samtidigt väldigt chill.
nyår spenderades först med pappas halva av familjen hos babsan, julafton på nyår, fick bli ersättningen får julafton i örnsköldsvik. Ricky dök upp med tåget, lagom till julklappsutdelningen och fick sedan försöka besegra babsans klassiska berg av fikabröd. Han klarad sig iaf någorlunda för att vara utomstående, kan vara chockartat i andra fall :P
Sen var det hem o byta om, för det gick från jul till nyår på två timmar. Kortaste veckan i världshistorien ;)
Kvällen spenderades hemma hos soff med henne o elin. mös framför film och sedan ut och dricka pomac till fyrverkerier. Jag tänkte poffa, jag försökte poffa. men flaskan ville inte! Liiiite cred till Ricky som lyckades tillslut, men iaf :P    En liten eloge till hela Gnesta som höll sig till tolvslaget med att smälla raketer. Var dött, fram till 10 i tolv, sedan brakade varenda låda i gnesta till, och vid ett var det tyst igen. Konstigt folk det bor här :P
Blev lite mer mys framför teven, och lite allmänt flum. Av någon anledning finns det nu en hel del mindre smickrande bilder som kan kalla fram en heeel del fel tankar om stackars oskylldiga Lovisa. Litar på soff att de  inte kommer lämna den kameran.. ;)

Efter nyår gjorde jag egentligen absolut ingenting.. Jag pluggade inte, jag tränade inte, jag socialicerade knappt heller. Jag va med Ricky, och det var helt enkelt tillräckligt för att förgylla mina dagar :) <3
(ledsen alla som känner sig åtsidosatta, jag behöver er oxå det vet ni! <333)

lämnade av honom i måndags på väg upp mot mormor. Kussarna var på plats och vi spenderade hela kvällen till förberedelse inför mormors 70 årsfest. Bord dukades, bordsplacering skulle ordnas, allt skulle förberedas. Och av någon anledning var jag den enda av fyra kusiner som ständigt var i salongen och/eller köket och hjälpte till... konstigt..?
Igår kväll var et fest för hela slanten. Pensionärerna droppade in vid 4 och höll sig sedan i farten till klockan närmade sig elva och tolv. Orkaen går aldrig ur 60plussare verkar det som.. :P Jag sprang som servitris hela kvällen. Tallrikar, vinkaraffer, tårtfat, kaffekoppar you name it! Återigen, Jag som sprang absolut mest av alla kusiner.
Idag blev det undanplockning och plugg hos mormis. Sedan hem. Har alldeles för mkt plugg, men har nu listat ut att vi bara är inne i vecka 1. min planering hade tjorvat ihop sig lite men nu e den nästan utdragen igen. Jag vill bara spy på den helvetes franskapresentationen, men även den har jag bestämt mig för att klara av. *punkt*

Imorrn blir det plugg på dagen och sedan upp til thlm för plugg/tjejträff. Ska möta dem på donken och snacka igenom... ja, det lär väl bli allt. Har saknat tjejerna grymt. Har träffat en gång på hela lovet, majken har jag inte sett sedan filmnatten hos ricky!!
Kommer garanterat få en fet dos gnäll över att jag bloggat så Extremt dåligt, men men,, nu har jag iaf räddat det som räddats kan genom detta :P 

Nu räcker det iaf, detta blev tillräckligt långt. :P

Puss o kram alla <333 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback