Mamma mia! :o xD

Jag var helt enkelt tvungen! Hittade hela albumet från soundtracket från Svnska musikalversionen av Mamma mia. Jag håller på att DÖ av texterna, så himla roligt det låter. xD

All din kärlek kan du lämna, i tryggt förvar hos mig
om så jorden skulle rämna, i tryggt förvar hos mig

All var bara kallt o grått o trist, när jag ringde igår från Gränna
Dålig mat o resor o till sist, bara ville jag vara hemma.

Tack för alla sånger, för ord o toner
Vem behöver religioner?


I din kropp, En vulkan
Hela du bara skakar och vill att jag blir likadan
Men du är bara ett barn
 


(M, om detta är i närhet av dina texter från musikalen ber jag om ursäkt) :P <3


Mamma mia



Nu, åter till Vem är jag? (låter inte alls schizo? :P

Puss o kram <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback