Laddar för bio :)

Idag e jag uppåt!
Tog med mig Ricky hem att träffa mamma igår, för första gång... Gick bra, och nu e min finaste även accepterad på Granbacka :P :)
Blev rätt sen middag (alla kom hem senare än trott, och familjen Svensson-Blomberg-Pettersson har rova nyckelproblem...) och sedan låg vi och slötittade på Let's Dance. Har missat två första programmen denna säsong, men nu ska jag väl fastna i år igen :P   Har redan en stooor favorit i Mathias (jag, tsm med garanterat typ halva svenska folket.) och Agneta får gärna komma på andra plats. Mest för att hon dansar med Tobias. För han är BÄST!!!! Har varit det alla sässonger, hur fjollig han än är, då och då :) <3

Idag har varit en fett oproduktiv dag... Ligger kvar liiite för länge i sängen och orkar bara inte gå upp. Inget tar initiativ, och så har hela dagen gått :P   Fick iaf köra "amerikansk-film-dagen-efter-stil" haha, ljusblått klär mig ;)
SEn blev det lång dusch och en svag tanke om plugg.. Aja, fick lite gjort, men inte mkt. (tanken var att "Lördag förmiddag, då ska vi plugga", eh jo visst..).

Nu e dt förberedelse för avfärd mot sthlm och heron. Ska äntligen få se AVATAR! yay!! värsta dyr var den, men enligt alla ska den ju vara bara sååå värd.
Ska se med Ricky, Feffe o Ludde. Mamma åkte iväg på kurshelg för naturpasset i morse och kunde inte följa med.. Borta till imorgon. Synd om henne. :/ :P
Ska bli tjockt najs iaf, laddat för fett bra kväll. :)

Puss o kram på er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback