Idag har jag varit duktig!!!

Fattas bara nu att jag får in ett inlägg i bloggen oxå, så e dt snudd på optimalt!

Igår va en helmysig kväll med Majken, Ricky, Teo o Ylva, Eller Totte, Nisse, Todde o Byllis (välj själva :P ). Pluggade liiite men hade väldigt kul ist. moffade godis, och sedan pizza, tog lite härliga bilder o flummade. myyys, Älska!

I morse gjorde vi rätt för gårdagens tjockande, när alla gick upp onödigt tidigt (iofs, va dt samma tid jag brukar vakna i Gnesta menmen..) och tog oss till Eriksdahlsbadet. Jag o Ricky blev iofs sena, klockan ville iiiinte ringa, hux flux så var klockan halv sju, uppsann!! 
Blev iaf 600 m simning, lite bubbelpool och stretching efteråt, sedan skön dusch. Så känner man sig som en ny människa och går runt med en nöjd känsla i kroppen.

Har sedan suttit o pluggat m Ylva o Majken (tar vanliga namnen, orkar inte :P) Min franska OCH Engelska ppt är nu klara, puh, ikväll ska pratet runt övas in bara. :)
Har även lyckats trycka upp Transkription o Translation på tavlan och förstått det. Yay!!

Nu e dt snart lunch, hungrig som jagvetintevad, sen fystest på idrotten (mer träna, goodie) och så pluggkväll med massa fina människor från NV1orna.  Sen hem till mitt kära Gnesta, Träffa kära mamma och plugga lite mera.
Men en duktig och braig dag blir det, det har jag bestämt nu, och det känns som att det kommer gå vägen. :D

BTW, så är SBS lr SBK e helt värdelösa förkortningar!!! INGEN använder dem, INGEN vet vad de betyder och de är bara.... Nej, de e helt enkelt fåniga...    Men nu vet jag iaf..

NU e dt lunch (de andra skriker)

Puss okram alla <3333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

massor använder förkortningarna, i tal... men i text verkar folk skriva ut dom... sök får du se... å bara för att du å dina duktiga polar inte förstår ngt så betyder det inte att det är värdelöst...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback