Fin helg med finaste :)

Den här helgen har varit en bra helg. Jag har bara gått runt oh mått bra i princip hela tiden. :P

Började med MVGt i fredags, bara helt underbart helt enkelt. Yay!
Sen tog jag med mig Ricky hem, tog nästan två timmar o 20 minuter (Illa SL!!!) och var i stoert sett kaos, men när man har världens finaste (och framför allt lugnaste) människa med sig, tar man sig lätt igenom det också. Hem o äta lite snabbt för sen skulle vi ner på Revyn. Var fett rokig i år, och kunde glatt konstatera att Ricky tyckte likadant ( var lite orolig att han skulle tycka vi bara var konstiga, men..).
Julgranarna, Pissoaren Svininfluensadansen m.m. var tjockt najsa. Tror nästan att allt var roligt. Wow, bra jobbat revygänget :)

Igår vaknade vi (jag o R) vid niotiden. Jag gick upp o fixade mackor o te och så blev det frukost i sängen. Myyyyys! Tog lite tid innan vi kom upp efter det bara,,,, blev lite lagom chockade när vi kom ut i köket, huset var tomt och klockan var kvart över.... wait for it,,, FYRA!!! Helt galet! men att få ligga o mysa med sina finaste en hel dag får bara så vara värt det.
Tog tåget tillbaka upp till Sthlm (två timmar denna gång) för att få kunna vakna här.

I morse var det sång på morgonen, då hela familjen Ingman och lilla Lovisa firade Nils Erik Richards 17e föelsedag. Spenderade dagen först i hammarbyhöjden med tårta, sedan på husvisning ngnstans.., på Pizza hut (aldrig varit där förut, men lär inte bli sista), sedan bowling i högdalen med Todde, Ylva o Majken. Fett roligt, vi måååste göra saker som dessa oftare <3 till sist tillbaka till hammarbyhöjden (Jag T o R) o kolla pp "Quest for the holy grail", fett skum film, och helt värdelöst slut. fatta liksom inte :P 

Har bu lämnat av teo nere vid hamarbyhöjdens centrum för hemfärd mot tyresö. Ricky o Micke har sjunkit ihop framför "Bands of Brothers". "Det e ju inte precis någon tjejfilm" fick jag höra, nej, men då så. Då bloggar jag färdigt o j´kan komma och sova framför teven sen ;) 

Fattar knappt att det är skola imorgon.. Taggad på att träffa alla, inte pepp för resten. Spec inte att gå upp tidigt (tack för att man är i sthlm iaf, så man sparar ngra timmar).. 

som sagt, bra helg, framför allt en my helg. och nu ska den få sluta med lite mer mys, även om jag inte orkar koncentrera mig på krigsfilm.. :P 

Puss o kram till alla <333 


 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback