Fredag eftermiddag..

Jahapp... Alla andra har gått iväg på sina estetval nu, och då menar jag verkligen ALLA. Undantaget är Alex o Cissi (lhhns) som tog sina saker och gick hem. Klokt val. Och så lilla Olle som snällt sitter kvar här med mig, och väntar på Ylva. De ska iväg senare, till statshuset så jag kan ju räkna med att jag lär bli ensam de resterande fredagarna fram till vecka 12, då vi går in i period D och jag äntligen får mitt drama.
Ska vara duktig och använda dessa stunder i veckan till allt plugg som finns att göra. PGD, Labbrapport och engelska står det i loggboken. Tog bara första stunden till att uppdatera bloggen lite, eftersom jag har blivit lite totalilla på det, nu igen...

Sitter i coola hörnan, med en gul ballong över huvudet. med texten "Lovisa" på den. Söta Marcus (och mårten) Köpte dem i leksaksaffären igår och har gjort idag till "Lovisadagen". Haha, folk tror att jag fyller år eller liknande, lilla fina marcus, vilka påhitt han kan komma på.. :P <3 

Haha, stackars Olle fick nästan en chock när han hörde mig knappa som en galning på tangenterna, han trodde jag faktiskt pluggade. Svar: nej, då går det inte så här fort. :P
Vi sitter med hörlurar och spotify på båda två, "vi försvinner in i våra egna världar" citat: olle.

Längtar till tre, usch redan nu... Ska ta med mig Ricky hem till Gnesta och sen ska vi upp till frejahallen och heja på Tina som ska möta Gnestas flickor. Stackarn kommer dt e sååå pinsamt. Vore fett skoj om Ludde kunde komma oxå, men den fegisen vill inte säga att han e nyfiken på henne.. (a)

Nu ska jag ta tag i allt. 2h plugg rakt igenom. Bläää! men då kan man ha kvällen ren utan dåligt samvete. Yay! :D

Puss o kram på alla. <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tina

Hahaha, sa ju att vi var bättre än gnesta ;) Oooh vilken liten fegis :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback