Ensam igen då..

Jahapp, så kom det ännu en fredageftermiddag att spendera i ensamhet.. Estetval för alla, utom Lovisa. Sitter i korridoren och får vänta 2.5 timmar på resten. Men jag älskar er ju, så vad gör man? :P <33

Biologi på morgonen och uppstart för ett nytt tema. Näringsvävar m.m. ska det handla om de kommande veckorna. Verkar inte spec svårt, och en del matte i . No problemo :)
Gick igenom lite frågor på provet från igår oxå.. Verkar ha gått bra ju! "Har man gjort så här har man visat MVG-kriterier", "har man visat detta är det ju MVG", "Det är ju en tydlig MVG-kvalité" Och jag, majkn o ylva satt bara och nickade med leenden i ansiktet "så gjorde jag" "jag skrev så" m.m.  Bra känsla på det.

E fett taggad inför kvällen oxå. Ska på Revyn med Mamma,  Ludde, Babsan, Farfar o Ricky(!). Haha, vad ska en stockholmare o göra på Gnestarevyn egentligen? :P   Hehe, vi ska göra Gnestabo av honom, stackaren. :P <3

Ska springa iväg och hämta hörlurar nu, och sedan får det bli lite plugg.. Ska försöka att inte slösa bort den här tomma timmen *hosthost* igen.. :P


Haha fett hett från matten i onsdags :P :) <3
Cred: Marcus

Puss o kram på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback