Duktig dag.

Idag känner jag iaf att jag kan känna mig duktig, och vet att jag kommer få ngt gjort.
Har varit o tränat på morgonen. Jobbigt som f*n. fatta när stefan (som lagt banan) ger oss kartan och nämner att "jag tänkte att vi skulle pullsa snö så mkt som möjligt". bläää! Typ alla åkte skidor, var bara Jag, Stefan, Edvard o Arne som sprang den nedrans banan. Kan tala om att de alla tre har ganska mkt längre ben än jag, kan springa ganska mkt fortare.. Men jag hängde i!
Sen kom vi tillbaka, och mina löparkompisar stack ut på skidorna de med. Jag hämtade nyckel och sprang hem till pappa för att hämta min "full koll"-bok, till kursen vi hade senare.
Dusch, fika och sedan som sagt kurs. Hållpunkter, stråk och struktur var dagens tema. Vi fick planera sträckor och välja vägval. Klurigt ibland, och ibland är det ju "bara att kötta".

Nu har jag kommit hem och bara hunnit sätta mig vid datorn o skriva detta. Ska göra franska och engelska nu, tänker viga heeela eftermiddagen åt det. Msn- och facebookförbud fram till kl 8 ikväll, på eget initiativ, så vänta mig inte tidigare.

Måste bara lägga in att min mamma e bäst! Hon har köpt mig en påse söndagsgodis, eftersom vi inte köpte något godis igår. Precis vad jag behövde för att kunna ta mig igenom den här eftermiddagen. Och nu när jag har tränat så duktigt så får jag una mig lite godis ;D

Nu väntar pesten,
Puss o kram på er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback