Starten är över.

Hmm, har jag börjat bli som en viss miss M? Skriver ut alla svajjar i bloggen...
Det är ingen fara, det är uträtt och okej nu. Folk kan lugna ner sig om de vill. Var en överdos saknad bara..

Idag började skolan iaf. Sov hos Ricky, så jag kunde gå upp vid kvart över sju. Naaajs :D :P
Blev kiwigegga på BiNkAn, fick fram lite DNA som inte gick att få ur provröret. Lyckat. Teo lekte vetenskapsman och profet, hmm... lyckat combo? :P
Sen blev det extreemt lång lunch med Majken, Ylva, Teo, Ricky, Robban, Olle o Alex. Alex, som ska vara med i paradise hotel när han blivit stor. Sen ska det bli victoria's secret-modell och till slut fiskare på gränsen till norge. Djupa diskutioner vi hade kan ni ju gissa ;)

Började på matte B oxå, och det kommer nog bli rätt bra. Verkade inte alltför svårt, och inte alltför tråkigt heller. Oh, känn på den! :P
Hade PH, och satt sedan kvar och pratade med Ricky, Teo, Marcus o Mårten. Blev lite flum om allt möjligt, och Marcus fick höra att hans råkar vara en av orsakerna till mig o Ricky. det tyckte han om att höra. och mårten fick ett flertal gånger använda sig av yttrycket att "det beror på...". xD :P 

Blev wook och morden i midsommer väl hemma i gnesta. frös nästan öronen av mig på vägen från tåget. bläää!
Sitter nu och väntar på att den brittiske lille barnaby ska avslöja mördaren, och att ngn av mina små pojkar ska vilja återända till msn. :P

Puss o kram på alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback