Lovve vs. Kiwi: It's over, bitch!

Jag har nästan lyckats ikväll. Stort alltså. Kiwirapporten gapade tom och hånande, samtidigt som den stressade mig med sin närvaro i full ofullständighet... Jag gav den så j*vla hårt på moppo!!! Nu är skiten klar, och jag e fett stolt (fast jag kanske inte borde, har inte pluggat ngt annat på hela kvällen) men labbrapportens press är i alla fall puts väck. HA! prestige! Jag vann! xD

Detta har jag lyckats med, trots att jag tog ut signe en sväng. Tänkte gå vanliga, korta rundan på ca 10 min. Sen "kanske man skulle upp till Dansut o vända". Där träffade jag ju Ewa och Alice som tippsade om att soff var i nöd: Fast i ett franskaträsk. Jag o signe gick hem till henne för att pigga upp lite :P  Va så grymt skönt att komma ut och bara gå och ibland springa vid signes sida, sparka snöklumpar framför sig, obekymrat. Stjärnklara kalla nätter är bäst, då mår man riktigt bra.
Råkade vara bort lite mer än en timme, kom in fett hyper och satte in dödsstöten på rapporten.

Jag kom på att jag vill göra en "gilla/ogilla-lista", en sådan där som Ylva o majken gör. :)

Gilla:
Jag är klar med Rapporten!!! (om ni hade missat det)
Min PGD är oxå klar, för ett tag sedan så jag behöver inte tänka på den
Jag fick träffa soff idag, har saknat
Hon pratade om en filmkväll, fett taggad på det!
Tränade värsa duktigt idag på idrotten, vilket tilldelar mig gott samvete.
Jag ska vara med på pluggkvällen imorgon! Det fixade sig så jag inte behövde åka hem!
Jag ska på teatern imorgon!
Jag har varit hemma hos pappa ikväll, och jag bor här nu igen, är inte på besök.
Jag mår fett bra efter promenaden med signe!!

Ogilla:
Jag måste upp tidigt imorgon... sjutåget på en tisdag.. :/
Ö har just påminnt mig om hur sällan vi ses nuförtiden, och har kommit på att jag träffar nästan alla mina gnestabor fett sällan nu för tiden.. :/
Ricky är inte här!! Jag måste klara mig utan honom en hel natt till. :( <3

Tack och lov blev det fler gilla än ogilla, kanske därför jag är i grunden uppåt just nu? :)

Puss o kram på er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Joachimmelissa

Lovely site keep it i will be back that you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback