Bilder från dagen:

Här är några exempel från min o Rickys produktiva och framför allt roliga eftermiddag :)


Började hos den grovt översnöade bilen:


"P-bot!? Jag som gömde den så väl..."



Fett fin bild på min sötaste. Och se: ett naturligt leende ;)  <3



Last man (bottle) standing! 
(Jag tyckte det var fyndigt iaf..)

"Haha! Spring fram o ställ dig, Jag vill ha en bild på Lilla Lovve i Stora Skogen!"
Va inte så svårt att få till :P



Stora skogen var lite läskig...

Älska denna:

"Mitt Liv är en pjäs,
Världen är min scen,
Människorna i den är min publik,
Och Jag är den o så skicklige huvudrollsinnehavaren!"

Fett ego på dt, jag vet, men bilden inger den känslan.
Världen låg för mina fötter, underbar frihetskänsla och mitt storhetsvansinne svävade iväg lite :P (a)


Får räcka nu tycker jag. Lagom mkt bilder o klockar är lite mer än lagom :P


Puss, kram o godnatt på er alla <333

ps. behöver väl inte skriva dt, men Cred: Ricky på i princip alla bilder (undantag flaskan och Ricky himself) :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ylva (ooooooh-kompis <3)

men lilla Lovisa... du får ju inte vara rädd för skogen... hur ska detta du gå... xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback