vila...

Solen skiner, himlen är blå. Helt underbart väder att vara ute och leka i. MEn jag släpps inte ut ur huset... Sitter och läser majken o ylvas bloggar. Saknar mina tjejer!! Fick söta smset från marcus undertecknat massa fina månniskor, Saknar er oxå! massor! Det suger att var hemma, inomhus, socialt avskärmad. Har lagt mig under ett täcke i soffan med dator och "raise your voice" från beställteven. Jag vilar mig i form, för jag vill verkligen kunna gå upp vid 6rycket imorgon och sätta mig på en iskall ersättningsbuss. haha, låter helt sjukt egentligen .. :P

Borde säkert göra läxor och så, temauppgifterna ligger och väntar, men det funkar inte.. prio 1: bli frisk, och då gäller vila, vila, vila och lite te.

Puss o kram på er <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback