opepp...

Är så grymt opepp på allting just nu... Hem idag. Klev av tåget, taggad för träning. Kom hem, svag huvudverk och tung i hela kroppen. Och så skitkallt ute. Nej, det blrv ingen träning idag, pallade inget mer än att äta och sen lägga mig ner o vila. Värdelöst. Det är för mörkt o kallt just nu. Visst, älska vintern, jag tycker fortfarande om snön, men allt detta gör mig så trött.

Behöver skriva VG-inlämningen, men hittar 0 med motivation... Har bestämt att jag ska ha en inledning på den innan jag lägger mig ikväll iaf. Jag ska inte få sova innan dess. Fatta att jag måste motivera mig själv med sånt!

Längtar till lovet just nu. Inte just p.g.a. att slippa skolan.. Jo, det ska bli skönt det med. Men har idag insett att jag kommer ha aldeles för lite tid med Ricky fram tills dess. "Jag kan inte då.." "och jag ska iväg på det..." "då ska jag dit..." nästan varenda dag/kväll.. Blä för det!  Husvisningar, träningar, förpliktelser m.m. allt passar in i vägen. Så duktigt har vi spridit ut ällting..

Hatar pendling just nu! Det tar bara en massa tid. Jag vill oxå ha tjugo minuter med tunnelbana lr nått åt det hållet. Inte en och en halv timme från dörr till dörr. Jag vill kunna planera och åka in till stan på under en halvtimme,, inte behöva tänka efter redan kvällen innan om jag skulle kunna spendera en halvtimme och sedan springa till tåget. "jag ska pendla så länge jag orkar med det" minns jag att jag tjatat om sedan jag började vid Globen.
Nu är jag less på det! vilka är de andra alternativen? Kan jag hitta ett kryphål där jag kan slippa pendlandet och ändå få känna att jag bor i mitt eget hem?  Någon som vet var man kan köpa sig ett par vingar?..

Nu ska jag ta tag i ngt och göra ngt vettigt. Hoppas jag...

Puss o kram på er alla fina <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback