Trög dag, but I'm on it!

Okej!! Dagen ligger framför massa prövningar:
Engelska förhör
Engelska debatt
Matteprov
Franska
Lite mkt kanske? Skoja intee!

Men nu e jag på g. Är fett opepp på dagen, men grymt pepp på livet och allt i allmänhet!

Gick upp aptidigt imorse för att åka till simhallen med finaste Ricky, Majken och Ylva. blev bara 400 m idag och Myyycket bubbelpool. Tjockt najs början på tagen! Kanske det som taggat mig?

Har avklarat engelska förhöret nu oxå, kändes bra, mer tagga på det (tack o lov för förhören på vägen från badet) :) :P

Nu e dt debatt som gäller! Jag är så Emot dödstraff! Eller så För dödstraff!! Eller typ,,, Så vad än Maria säger att jag ska vara ;)

Puss o kram på er alla underbara tagga för livet nu!! :D <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback