Tre månader <3

.. har det nu gått sedan fredag den trettonde. Tre månader tsm med världens finaste. Tiden går sjukt fort, känns inte som ett helt kvartal har passert, men jo, nu är vi här. Jag är så otroligt glad att jag har dig Ricky, som alltid får mig att bli glad, myser med mig på mornarna, får mig att springa runt i knähög snö i kalla jeans. Tror inte jag skulle kunna vara som jag är med någon annan, men jag tycker om den jag är med dig. Och turligt nog tycker du också om den jag är då :P <3

Har firat dagen med en massa mys, och på kvällen blir det pizza och sedan melodifestivalen tsm med massa fler fina.

Älskar dig Ricky! Tack för att du finns! :) <3

Pussar och kärlek till alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback