Studiebesök...

... hemma på hjortstigen. Ja, det är iaf så min kära far nu tydligen ser det.

Är det dags att komma till insikt nu, att Ö kanske hade rätt från början? Jag bor inte hemma längre,, jag bor lite överallt, och det blir nog så att vissa ställen får mindre tid än andra. Men innebär det att jag inte bor hemma då? Jag har inte flyttat härifrån, men plötsligt hör jag inte hemma här, kan det vara så? Fan va illa i så fall! Jag har alltid hört hemme i Gnesta, i mitt hus, i mitt hem. Varför skulle något vara annorlunda nu? Fett splittrad man känner sig... Jag vill vara 11 år igen!! Kom på det redan igår, allting var mycket enklare då! Saknar den tiden, jag vil bli liten o söt igen. Klättra ända upp i alla träd. Slippa all press. Peka finger åt framtiden! Då Gnesta räckte gott och väl.

Jobbigt nostalgisk man blir.
Jag ber om ursäkt, men jag är just nu bara och hälsar på i mitt eget hem.

Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tove

Jag är liten och söt... OCH klättrar i träd men jag är inte 11 år!!?

Postat av: Ö

Jag är åxå liten å söt... lr... Klättrar i träd gör jag iaf fastän jag bara är 3... Liten å söt är du fortfarande L, du å dina föräldrar behöver bara komma till insikt att det inte betyder att ditt "hem" nödvändigtvis är hos dom... Tror jag gav dig ungefär så här lång tid innan du skulle "lämna" Gnesta... Kul att ha rätt även om jag just i det här fallet önskat jag hade haft fel...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback