Sötaste Signe :)

Kom just in efter att ha tillbringat 2 timmar ute i det underbara värdet. Nej, det är inte soligt längre, nej himlen är inte blå, ja, snön ligger tjock, ihopsjunken och tung överallt... Men det var underbart i alla fall, för Jag kunde få vara ute! Jag och min outtröttliga följeslagare som dyker i snön som en delfin dyker i vatten, gräver upp alla snövallar, tumlar runt med mig i midjehög snö, letar (förgäves i nollgradit väder) snökockor som inte går sönder av att man placerar en tass på dem. Fina lilla vovve som förstår nästan allt vad man säger och somorkar fara runt med mig i snön. Lite lagom okontrollerad och störtbusig. 


Sötaste ute i snön
 

Lite vila efter upptäcksfärden

Cred: Ludvig

Nu ska jag ta en dusch och sedan bär det av till Stopp för att träffa mina Gnestabruds för lite shopping inför ikväll. Helkväll väntar med mina fina tjejer och Ricky (hmm,, han slank visst med..). 

Puss o kram på er alla underbara! <333  

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ylva

Ja.. mina killKOMPISAR :)) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback