Lycka på burk!!

Haha, tänk vad en disskution kan leda till. Jag och Frida har kläck den! Den ultimata försäljningsidén!

Från och med nu ska det finnas Lycka På Bruk!!!!! Hahaha XD


Lovve säger:
sant
jag hade tur
Och skicklighet

Frida säger:
ge mig lite av de båda så kanske jag lyckas... iof inte troligt

Lovve säger:
haha
kanske ska sälja lycka på burk?

Frida säger:
kunde bli en bästsäljare

Lovve säger:
Yes
man säger ju att delad glädje är dubbel glädje,,
så då borde den aldrig ta slut...

Frida säger:
huh... men om alla känner glädje, hur kommer vi då kunna uppskatta den? du vet, ingen olycka ingen lycka

Lovve säger:
men,, man få väl lämna med instruktionsbok...
"ta bara på sin höjd var tredje dag"
de som överdoserar eller blir beroende förlorar på det själva,
för de kan inte få urskilja lyckan

Frida säger:
hur många tror du kommer lyssna på det de e inte lika smarta som oss vetu hahahaha

Lovve säger:
nej,, men det får väl vara feta varningstexter på den då

Frida säger:
snus och cigg ?

Lovve säger:
hahaha :
andra varningstexter

Frida säger:
hm.... kan fungera
vi får använda ditt namn i varnings texten så vet folk hur nasty det kan bli

Lovve: Haha :P

Jag kunde ju helt enkelt inte låta bli att börja spåna på hur dessa burkar skulle se ut, och kom fram till två olika förslag. Ha överseende, bilderna är alla mixtrade med i paint (vilket är vad jag klarar av.. :P

Framsida:

Baksida 1:

Baksida 2:


Haha, var går budskapet bäst fram? ;)
ska lägga till en fin liten manual också, men det får vänta till någon gång senare..
Du kommer även beställningsinstruktioner ;)
Nu har det råkat bli lite väl sent, och jag ska SOVA!! :P


Puss o kram på er alla Lyckosökare <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback