Jag vill oxå..

Kunde inte låta bli, för jag vill Oxå fylla i denna. Ska plugga, sen ;)

Jag har insett att min senaste kyss: Har behövt uppdateras flera gånger nu under tiden jag skriver detta inlägg
Jag lyssnar på: den mysiga musiken Ricky spelar på sin dator just nu
Jag pratar: lite för mkt och lite för osamanhängande
Jag tycker om: väldigt mycket, framför allt alla mina underbara vänner
Jag ogillar: Tråkiga människor
Min bästa vän är: inte utvald bland många underbara och kommer heller aldrig bli det
Min första vän heter: Tim.
Kärlek är: Helt underbart
När jag borstar tänderna: svävar alla tankar lätt iväg 
När jag lagar mat: blir det ofta pannkaka
Jag tänder på: hmm, ja vad? eh, snarare vem ;) (A)
Det är charmigt när: Det vara ligger på gränsen till sliskigt ;)
Jag är rädd för: bråk...
Den värsta känslan är: maktlöshet.. att inte kunna göra ngt för att hjälpa 
Den bästa känslan är: myyyyskänslan
Jag är bäst på: att vara jag :P
Jag är sämst på: känna mig motiverad inför plugg
Om jag va ett djur skulle jag vara: katt, vildkatt
Jag kommer alltid att vara: Gnestatjej, från hjärtat o ut  
Det finaste som finns är: kärlek. (håller fullt med Ylva!)
I sommar gjorde jag: sprang orientering.  
Sist jag grät var: Framför "Dead man walking"
Jag kan: Allt om jag bara vill!
Jag kan inte: förstå mig på mig själv,,,
När jag vill tänka går jag: och lägger mig under köksbordet lr sätter mig i duschkabinen.
När jag bakar så bakar jag: Kladdkaka!!! :D
Min mobiltelefon är: tappad i golvet en gång för mkt (a)
När jag vaknar på morgonen: Vill jag ha Ricky där <3
Innan jag går och lägger mig: upptäcker jag hur mkt klockan hunnit bli. :/
Just nu tänker jag på att: jag kan strunta i hur mlt klockan hinner bli ikväll för jag ska få gå upp sent :D
Bebisar är: Inget jag tänker skaffa än på lääääänge.
Idag har jag: säkt varsel 
Ikväll ska jag: Ta tag i mitt plugg!
I morgon kommer jag: Åka bil i 8-10 timmar.
Jag vill verkligen: inte plugga!!!
Människor som inte känner mig så väl tror att: Jag är lite lagom vrickad
Jag önskar att alla visste: Hur mkt jag tycker om dem!!! <333

Klaaart! Nu ska jag plugga då.. *suck* usch o fy o blä!

Puss o kram på er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback