Inte sjuk! (bara inte tillräckligt pigg för att orka vara i skolan...)

är de få ljuspunkterna just nu. Ligger hemma, nedbäddad i soffan och orkar ingenting. Halsen har varit förjävlig de två senaste nätterna/mornarna och idag sade resten av kroppen ifrån. Hoppade franskan och tog mig hem istället. Har legat hela eftermiddag/kvällen i soffan, hopkrupen under en filt. Tog mig upp för att äta soppa med pappa o anna och fick sen supergoda hemgjorda semlor. En liten ljuspunkt i den stora sucken till dag jag haft annars...

Tror jag blir emtionellt instabil av att må så här (observera att jag Inte använser s-ordet). Kom hem lagom till one tree hill, och satt och stortjöt. Sedan upptäckte jag att ögonen började rinna igen, en halvtimme efter att programmet tagit slut. Fett skumt.. ögonen mår tydligen inte heller bra :S :/

Vill och hoppas att jag ska kunna komma till skolan imorgon, men verkar inte så just nu. Pappa hotar med tvångströja för att hålla mig hemma,,, blääää!!!  :(

Nu ska jag zappa lite och vila...

Puss o kram <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback