Innan datorn dör...

Har några små, helt random tankar just nu...

1. Det var en jävla tur att Jonna (lr vem det nu var) nämnde franskan idag,, hade helt glömt den(!).  Inte bra, men nu har jag iaf skrivit den, fix o färdig så nu ska bara uttalet övas in.

2. Jag får Karma emot mig när jag inte är med Ricky. Världsaltet tycker inte om att jag går ifrån honom helt enkelt.. Tänkte att jag skulle komma hem fort och sätta igång o plugga direkt så jag kunde inte följa med honom hem en sväng innan...   När jag väl kommer till Gnesta inser jag: Jag har ingen hemnyckel,, både till mamma och till pappa är utlånade, och ingen är hemma... Vad gör man då?   Fick tag i Anna, av en ren slump hade hon bara nått thuleparken. Fick gå hem till pappa för att sätta mig o vänta in mamma o feffe,, som vart sena.. Blä! där får man för att man lämnade Ricky ensam i sthlm... 

3. Charlotte Kalla is tha shit!!!!

4. Min alla hjärtans dag var den absolut bästa hittills. Finsate kvällen med världens mest underbara människor. Det var så värt att springa runt iskall och blöt en halv kväll :P

5. Lovisa: "Ricky, Ta mig på röven och känn att jag är våt!"   Ricky: "Tre våta tjejer, vi tar väl en var?" Teo: "Ey, Ricky, Lovve är våt"... Haha, allt kan misstolkas och vissa saker blir bättre än andra :P Så blir samtalsämnena en kväll när man lägger sig ner och gör snöänglar på riddarfjärden.

6. Nu ska jag plugga.


Puss o kram på er alla underbara <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Patricknicoline

Awesome site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback