Franskan glider låååångsamt mot sitt slut.

En efter en trappar de av, mina vänner och kolleger i franskakursen. Johan dök inte upp idag,  men stället kommer franskalärare nr 2 och dumpar en hög med skitgöra i knät på oss. Skrev massa saker på tavlan, gick igenom ngt vi redan gjort och sedan var hon borta...
Den senaste halvtimmen har folk, som sagt droppat av. från att vara ca 15 sitter nu fem av oss kvar. Har gjort en del av uppgifterna, inte alla dock, men tenderar att sitta kvar tills klockan är i alla fall tio i, så jag kan haffa min lilla tysktalande vän innan jag ger mig av hemmåt.
Har suttit o tjatat lite allmänt med Ö på msn, känns plötsligt som att dt var länge sedan sist.. :o
Fika på orienteringen idag = inget teater men träning. Najs. Finderar ärligt på backintervaller i djupsnö. Alla andra ska ju snöra på sig skidorna, så jag får roa mig bäst jag kan på egen hand.. Sen blir det kladdkaka i sportstugan(!) och efter dt hem o packa inför helgen. på torsdag försvinner vi, melodifestivalen (genrep) here I come!!

Bara ca tio minuter kvar nu. I can do this!! x)

Puss o kram på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Vadå melodifestivalen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback