Framme i långt långt borta...

Så var man tillbaka i örnsköldsvik då, och återigen är man långt långt borta från sina kära vänner... </3

Gårdagen var helt enkelt grymt bra. BiNkAn var genomlidelsebar och sedan blev det "vem är jag"-uppsats med Majken, som fick lov att ägna tiden till att lära anders matte, och noor som visade mig vad en lovisa är xD.
Ricky försvann efter lunchen för att möta ylva (älska en viss persons reaktion på dt..) och fota sthlm. blev mer plugg med majken, Olle, Noor, Marcus, Mårten, Teo o Robban. Frågan är dock hur många som faktiskt Pluggade under den stunden..

under eftermiddagen hörde mästerfotograferna av sig och meddelade att hela sthl nu fanns på plåt :P   Jag o Majken packade ihop för att möta dem (först i gamla stan, sen på gullmars, sen i matsalen, var hittar vi dem? i dörren till skolan) så tog vi oss hem till Ylva.

Fett mys eftermiddag, vi satt i ett par timmar och drack te och tjockade bullar o kakor, pratade om våra teorier minnen, KNC o annat flum, tog lite fina bilder och bara hade det så fett bra. Underbara människor, tack för att ni finns!!!

cred: ja, om det nu var Ylva lr majken som höll i kameran just då :P

Palla att vi sen, på väg till ngn tunnelbana (aspudden?) gick vilse :/  "Rakt fram, till thaikiosken o sen nerför backen". Men man såååg ju inte den dumma kiosken :P xD

Spenderade kvällen med att grädda pannkakor o dansa runt i familjen ingmans kök till disney, nicke o mojje och Peter Lemarc. Fick höra Cilla skratta åt de skruvade texterna, låt så vara då :P    Lyckads även skriva klart "vem är jag"-jämförelsen, fast jag inte riktigt vet om den blev så bra. Illa att tiden fram till tolv idag försvann för mig, efersom den tiden spenderades i baksätet på en bil.. :/
Lämnade Gullmarsplan kvart i sex (vaknade alldeles för sent, shiiitnära att jag missat tuben) och anlände till Riavägen halv 2... ett kvartsstopp på vaägen, that's it. usch o fyy...

Har redan börjat lyckats sakna alla, siter och läser Majken o Ylvas bloggar. Hittar massa skit om Anders, hade oxå velat vara där o sucka åt honom. Hittar sedan deras fina listor med allt vi har att göra, tack för det, nu sitter man med Saknad och Ångest... Yay.. :/

Får ta o längta till ikväll o genrepet. Bara några timmar kvar tills man ska befinna sig i Swedbank Arena o Melodifestivalen. Lovisa ska få befinna sig i schlagerns nuvarande kärna = Lovisas Mekka (typ xD) Tagga tagga tagga ! ! ! :D


Lyckliga famijlen från igår, det är med er jag hör hemma <3
Cred: Ylva <3


Puss o kram på er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Y

VI SAKNAR DIG! JÄTTEMYCKET!!!!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback