Allt för dig Majken :P

"Lovisa, nu tycker jag att du ska blogga!" Väna ord från en fin vän :P

Hmm,, har idag blivit smått idiotförklarad av ett antal personer. Varför? För att jag är i skolan. Fick mail från Anders igår att han skulle vara borta hela morgonen så ingen BiNkA eller basgrupp. Detta innebar ju för mig, som inte heller läser estetval ännu, att jag har 0 lektioner idag. Men jag är är ändå. Tog mig en skön sovmorgon till halv tio, tajmade sedan in halv 11 tåget oh kom till globen laom för att hitta mina kära vänner vid ett bord i matsalen. Hade själv tjockat i mig pannkakaor innan jag åkte så jag prioriterade bort "Husets biff Lindström" :P

Igår var en både uppåt och neråt dag... Pendeltåget strulade som aldrig förr, ersättningsbuss från Gnesta till södertälje, fick stå till Järna. Stackars Ricky som inte var tillräckligt kort för att kunna stå upp i mittgången. Knak och brak med ryggen. :(
Kom sent tiil BiNkAn och fick lite småtjurig blick av Anders, inte helt bra..  Hade sen ingenting på hela eftermiddagen, men pluggade,,, av och till. Fick lite gjort, sedan absolut ingenting.. Spenderade sista timmen i total tystnad för att inte störa Ylva.. Haha :P
Kom hem och fick spagetti med köttfärssås. Helt irrelevant egentligen, men jag vill tala om och poängtera för vissa personer att det var SVAMP I KÖTTFÄRSSÅSEN!!! så det så.
Sen blev det gympa i dansut. Fett dåligt me folk, var var alla slöisar?  jag o Ylva (oooh-kompis) var iaf där, och fick träffa Aggro vilket var ett tag sedan. Vi var jätteduktiga, men de kollade lite konstigt på mig under strechingen.. Men hallå, vem kan höra "Fly on the wings of love" utan att sjunga med? :P

Hmm,, känns som att jag har pluggat lite dåligt denna vecka.. Har gjort lite för lite idag, lite för lite igår och ingenting alls i onsdags :P   Tog iofs över två timmar (återigen...) att ta sig hem.. Sedan skulle man äta, duscha och så var kvällen borta. Upps :P   jaja, får väl fixa detta senare. Tack för att vi har relativt lite att göra nu. Stegredovisning i franska och religionen, that's it..? :P :)

I helgen kommer jag nog vara lika oduktig som i veckan, när det gäller pluggandet iaf :P
Ska ta med mig Ricky hem ikväll och bara mysa. Imorgon blir det storbak (hjärtformade kärleksmums kan det bli sliskigare?) sedan kaaaanske innabendy (men många verkar banga så kanske inte) och sedan blir det melodifestivalen med finaste tjejerna och Ricky på kvällen. Naaaajs!
På söndag (alla hjärtans dag!) e det vi som håller i fikat (därav kärleksmums :D) på orienteringen. Sedan kurs med Full koll gänget. hmm,, borde kanske göra läxan. :P
Sen ska det bli in till stan och fira kärlekens dag med en kväll med finaste <333


Grymmt taggad inför detta, längtar till allt :P :D :D :P


Så, nu, Majken har jag uppdaterat riktigt ordentligt tycker jag :P
Avsluter med en bild från dagen:

Cred: The one and ony Majken :) <3


Puss o kram  på alla <3333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback