Ja du Marcus. Kanske...

Sitter och försöker formulera mitt historauppdrag för att det inte ska vara apa. Det går inte jättebra. Är stört trött i huvudet och tror jag fått min första släng "riktig" huvudvärk på riktigt länge. Hade nationella i matte C idag, så mina krafter har liiite granna tunnats ut efter det. Känns som att det skulle vara slut efter det, nationella i matte borde alltid ligga i slutet av vekan, så man kan få ladda ur sig, och vila sen.


Marcus, om du fortfarande är inne och kollar här ibland, så har jag ett förslag:

Hjälp mig göra en fett snygg headder till bloggen så ska jag sätta fart här igen. är det värt?

Nu ska jag ta tag i det här igen, inlämning på fredag ju!
Jag kan, jag kan, jag kan!!


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bloggesignern

ok :D vilka mått vill du harå? vilken bild också :))))

Postat av: Markanten

nu e den klar :D kolla skolmailen^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback