God julafton till alla !

Tänkte ta tillvara antagligen den ända lugna stund jag kommer ha idag, den mellan frukost och julklappsöppning nr 1, till att göra dagens inlägg. Ville bara hälsa alla en riktigt god jul, med pepparkakor, julklappar, julskinka, gran, jobbiga familjemedlemmar och allt annat som hör till . :P Vår julskiva har gått sedan ett par timmar tillbaka och jansson är förberedd. Så snart mamma, feffe, eva och tord kommer tillbaka börjar vi med julklapparna Yay! 

..kom just på att jag måste rätta till felstavningen av tords anmn på hans paket innan vi börjar, hehe....

Nu ska jag hjälpa mormor med dukningen, det är en fullspäckad julafton så man kan inte räkna med så mycket tid över till annat än julfirande och tillhörande förberedelser. Är inte julafton bäst? :P :)

GOD JUL på er allihopa. Krama och pussa på alla nära och kära ni har omkring er. Blir det pinsamt kan ni hälsa att det var från mig ;) <3


Pusssssar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback