Annandagen i saltsjöbaden

Idag var jag utböling när Ingmansläkten firade jul hemma hos farfar Ingman. Tur att de är så snälla mot mig. Riktigt trevlig tillställning, med mycket (väldigt mycket) rimmande, julmat och julkänsla. :)

Dagens...

...Julbord:

Stor, tjock klunns med lax som det var straffbart att skära upp "fel", mycket ambitiöst pyntade ägghalvor, 2 ätbara och 1 läskig sillsort, ett fat med halva hummrar.
Kanske inte helt traditionellt, men men :P

...Insikt:
Hummer är svårt att äta, lite överskattat, men gott!

...Kram:
Rickys lillkusin Leon gav mig en hejdå-kram innan de skulle åka, sötisen. :)

...Leksak:
Leons radiostyrda grävskopa. Varför fick inte Jag en sån när jag var liten? Varför önskade jag mig ingen i år? :P

...Framtida pensionärspar:
"Mormor, Rickys farfar säger att det e så tråkigt att bara umgås med folk i samma ålder som mår dåligt och håller på, jag tänkte att då kan han ju få träffa dig."
"Ja men visst, ställ er på var sin sida och släpa hit honom bara".
xD


Pussar på er allihopa :) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback