"You're my favourite waste of time"

Kunde inte låta bli att sno texten. Ska jag slösa med tiden, vill jag slösa bort den tsm med dig <3

Ligger dock ensam i sängen nu. Tog mig hem till Gnesta idag, har saknat mitt lilla samhälle.
Myser lite för mig själv nu med bok och dator. Har suttit och smidit planer hela kvällen om mina resterande dagar av lovet (som ändå verkar alltför få) ska bli.
Imorgon blir det lillebror för hela slanten. Ska få stryk i bowling (enligt honom, lär bli så oxå), och sedan få leka smakråd när det ska shoppas t-shirts (kommer antagligen inte kunna låta bli att införskaffa lite egna kläder oxå). Yay! Och JA, jag umgås med min bror, Frivilligt! :P
Fredag ska jag plocka trädkvistar hos mormisen och sedan blir det eftermiddag/kväll? blir det Gnestabrudsen verkar det som.
Lördagen är lite suddig. Kanske lite tid med min kära far som kommer hem från Irrland och sedan på kvällen återse de klasskompisar som hållit sig undan hela lovet :P <3

Taggar fett mkt inför dessa dagar. Lagom uppdelning vänner, familj och.. Ja, typ det. xD

Mår fett bra just nu, sitter och pratar med vännerna över msn. Haha, jag o Majken har diskuterat hockey (hör och häpna), planerat hur hon ska kunna ragga på matcherna m.m. och rätat ut lite frågetecken. Teo har just kommit hem från la Italia och sitter och gör mig avundsjuk. Kan bara gotta mig åt att han iaf brännt sig (hehe, skadeglädje, ända sanna..). Ricky sitter och dricker te,, Utan mig, undrar hur det går över huvud taget. :P 
Alla fina människor jag omger mig med. Heja er, och heja mig som har hittat er :D :P
Haha, det lät ju inte lite ego.


Finaste Tjejer! Haha, Var väntar nästa galenskap? <3

Nu ska jag ladda inför morgondagen.

Puss o kram på er alla söta <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tommymargrete

Hello, any body here???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback