Vilar mina sår

Tråkigt, tråkigt, tråkigt Har fått lega stilla hela kvällen. Läst lite, tittat på teve, slöat vid datorn. Känns verkligen som att jag gör nada, men jag Kan i princip inte göra nånting heller. Har öppnat upp såren genom att ta bort omplåstringen, det som fanns under var inte roligt. Mamma fick tvätta och sen dess har det varit lugn och fin och stilla som gäller.

Ricky fick sin dom idag: Streptokocker. Tydligen smittsamt, men bara 2-4 dagars inkubationstid, så om han dragit mig med sig i fallet eller inte borde jag få svaret på rätt snart. Kommer i vilket fall inte få träffa honom på ytterliggare minst tre dagar, ingen kontakt förrän han är smittfri. Kommer lida, men ibland är det nödvändigt.

Nu ska jag krypa upp i sängen igen med bok och tekopp, sen blir det sova. Hur vet jag inte, får ligga med benet rakt upp i luften eller så.
Vet att jag gnäller en del, men jag e lite less på min onödiga dundertabbe igår. Bortsätt från den och Rickys sjukdom mår jag riktigt bra, så tro inte att allt är illa, trots att det kan verka så :P


Här kunde det finnas en bild på mina vackra ben, men låter nog bli att publicera dem.. Inte den mysigaste synen. :P

Puss o kram på er sötnosar <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback