Varför inte?

Och så har man bloggat värdo igen... Orkar inte gissa vad detta tyder på:
1. Jag har så pass mkt annat i livet att jag inte hinner med.
2. Jag tycker om att höra pikar från Makjen och Ylva om hur dålig jag är på att uppdatera bloggen.
3. Det blir bara inte av...
Feel free to choose :P

Upptäckte just hur mkt klockan är... Heh,, över 12. Kom en hel halvtimme tidigare till Ricky ikväll än igår iaf, kvart över 11, ist för kvart i 12. Yay! :P    Har repat stenhårt två dagar i sträck nu, länge och intensivt, och den där jobbiga eftertröttkänslan från helgerna i höstas är tillbaka. Nu blir det iaf inte mer repa (tack vara eller bara p.g.a. Kristin) förrän i början av maj. 2 per, en föreställning och sedan åker vi! Awsome!!
Om det var ngn som inte kunde se Klassfiende i november, eller bara tyckte att den var så underbar att den måste ses igen, så kan ni höra av er till mig så ska jag se om biljetter kan fixas inför 7 maj, "förföreställningen".

Har nu även läst ut Frankenstien. Stort Heja på både mig och Ricky som tog oss igenom den ganska tråkiga boken på tre dagar. Boksamtal imorgon väntar. Efterlyser fortfarande blixten och "It's alive!!!" menmen...

Dagens repliktabbe 1: "Det som göms i tö kommer upp i snö..." Eh.. hur var det egentligen? :P
Cred: Gustav Gälsing

Dagens repliktabbe 2
: "Och mitt i den där bruden...".
Cred: Gustav Gälsing

Dagens egoinstikt: "Jag vill att folk ska vara rädda för mig, alltså tycka att jag är läskig. Men det är väl bara att inse, jag är för söt för det här."
Cred: Lisa Frick

Dagens flum: Slipstungan... Jag o Gustav... det är lika roligt varje gång xD

Hör nu att Ricky e klar i duschen, så ska fixa lite te till oss nu..

Puss o kram på er finaste <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback