Uppdate.

Ja, Jag har bloggat dåligt på några dagar nu... :/
Ja, Det beror på att jag är hos Ricky. ;)
Nej, man prioriterar inte bloggen före Ricky :P
Ja, jag står för det.

Hade mysmorgon idag, slöade kvar i sängen till tolv, sen gick Ricky upp, fixade frukost på sängen och sedan kom vi inte upp ordentligt förän vid tre. Det är så här lov ska vara. Chill, mys och bara ha det bra. Fick gå en promenad med Kanel medan Ricky fixade två av familjen Ingmans cyklar. Stack sedan iväg på vad som blev en över två timmar lång cykeltur. Hmm.. när man frågar sin stockholmsbo till pojkvän "vilket håll" i en korsning, och får svaret: "jag vet inte, jag har aldrig varit här", är det dags att bli nervös då? Njee,, vi kom ju hem iaf :P

Har visat Ricky "World tour of Skåne" ikväll. Tror aldrig jag sett honom garva så mkt som åt nunchuck-skämtet. Grymt skön kille, Johan Glans. Har även flyttat lite kartonger, och därigenom bidragit i familjen Ingmans försök till att slå världsrekord i förvaringseffektivitet.

Dagens "att tänka på-kommentar": "Om man viklar persiennerna åt det där hållet så ser folk från gatan rakt upp i rummet, men det är ingen som tittar från himlen." Är det verkligen så?

Dagens "rebell-act": Fet loska, rakt ut genom fönstret. Lite vind, och grannarna på våningen under hade behövt vindrutetorkare till sovrumsfönstret. xD

Dagens rätt plats vid rätt tillfälle (dag) : "Den här ska slängas... Eller den kanske Lovisa kan ha". Ett par solglasögon och en hood-tröja, bara för att man råkade vara här. (a) :)

Dagens upptäckt: Kaniner som ska markera revir och sedan vaktar detta är väldigt tröttsamma att titta på.

Dagens nyupptäckta plats: Skogskyrkogården. Hamnade där under cykelturen. Har kommit på att det är något visst med kyrkor och kyrkogårdar...

Dagens (en av många) mysgest: Ligger och läser med en kopp te i sängen. Då kommer världens finaste in med kladdkaka och grädde. Mums och mys på samma gång. Älska <3

Dagens klädesplagg: Den svarta hatten, I say no more ;)

Dagens låt: Teenager in love - Dion & The Belmonts



Min prio 1 ;) <3


Puss o kram på  alla <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback