Suck vad jag är slarvig...

Jag får inget gjort just nu... Det är inget som trycker på, vilket resulterar i att jag bara drar runt. Hittar på små ursäkter om att jag borde göra det där innan plugget... eller så kan jag göra det lite senare.. eller så har jag lite int i huvudet, så jag pallar inte just nu...

Jaja, tur att de inte är alltför mycket just nu. Ska skriva idrott och fältstudie imorgon, då man ändå är fast i skolan. Suck.. där var ännu en ursäkt.  och jag haaar faktiskt skrivit lite på båda idag. Sommaren är för tydlig, men för långt borta. Man går och längtar, fastän det egentligen är alldeles för tidigt att börja nu.

Aja,, mamma och feffe har fått för sig att de ska ta bilen ap-tidigt imorgon, så jag ska nog lägga mig rätt snart..


Så Här ska en sommardag se ut! Längtar till liknande dagar :D <3


Puss o kram <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback