Släpp orienterarna lösa, det är vår!

Idag har varit en riktigt fin dag. Solen har skinit och jag har varit allmänt uppåt hela dan :D

Började med keps-OL uppe vid Dansutskogarna, grovt jobbigt med intervallträning, men kändes riktigt bra, skön känsla när man känner att man orkar med. Blev lyft av Andreas oxå, som i princip sa rakt ut att jag har en plats i 10-milalaget. Yay! :)

Tog sen en lite sväng runt till mina kära vänner,, Lite random, men knackade på hos Bormark, Lidén och Sörblad, mest bara för att säga hej. :P
Sen var det fix i klubbstugan. Tävling imorgon, och alla är taggade. Mamma ska hålla i markan, så det var mest där jag höll till, imorgon ska jag stå och vara trevlig och glad, när jag inte är ute och tar mig runt i skogen. Håller tummarna för fint väder och så lite snö som möjligt imorgon.

Jag har btw bestämt att våren är här nu. Har sett Myggor, flugor, fjärillar, blommor och knoppar. Och bar mark!! Imorgon är det dags för årets första orienteringstävling. Jo då, Våren är här! Lyckorus av vädret idag säger jag bara. Happy, happy, happy mood! :)

Lite pics från idag inför den stora tävlingen









Mellansverige, OK Klemmingen är redo.

Puss o kram på er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback