Löparlycka

Missade träningen ikväll... Kom hem för sent för att hinna iväg i tid för att det skulle vara möjligt. Bestämde mig för att sticka i väg på egen hand för att slippa spk (SoftPotatisKänslan). Först skulle det bara bli fruängsrnudan, men i vägskälet fick jag ngt ryck av ngt slag och tog vägen bort mot långsjön. Sprang skogsvägen bort och asfaltsväg hem. Ljummet i luften och helt otroligt skönt. Befann mig i ett lyckorus när jag kom tillbaka. Slog en kullerbytta i gräset utanför vackeby, Yay!

Nu ska jag slänga mig ner framför teven och köra lite styrka. Lika bra att hålla igång, nu när man redan är hög på adrenalin. x)


Hehe, lilla jag i full fart :P


Puss på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Undrade just vart du tog vägen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback