Länge sen sist.

Hoppsan, så blev det dåligt med bloggande... igen. Jaja. Jag kan faktiskt skylla på att jag antingen gjort saker, eller inte haft tillgång till dator. Inte bara inte brytt mig.

Orkar inte skriva ngt vettigt nu heller... Det har hänt massa saker, jag har haft det bra, lovet är snart slut, det suger, jag vill ha sommarlov NU, jag har pluggat illa men hoppas att jag ska överleva ändå, har umgåtts massor med Ricky som nu är sjuk vilket är jättetråkigt han kommer ju typ aldrig bli frisk, jag har just skrivit världens mest felaktiga och jobbiga mening. Ah, där kom punkten. :P

Sitter uppe alldeles för sent, men har hamnat i en av mina älskade konversationer med två av mina favoritkillar, idag är det frisyrer som diskuteras. Om Någon skulle kunna tänka sig att fixa en så kallad "emo-frisyr" för att få se Teo blond får den personen mer än gärna höra av sig :P

Puss o karm på alla <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback