Jag vill hem...

Bara en och en halv timme kvar av franskan... Just det, för oss är det Bara! Alla andra har max 1.5h lektion, vår är 2.5. Bläää vill härifrån. Har överlevt dagen iaf. Engelskaredovisning gick bra, pratade på och kände som att Maria fattade vad jag pratade om. I matten startade vi upp steg 4 med sannolikhet. Skojs att få sitta och leka med tärningar på lektionen, känns som att jag kommer tycka väldigt mycket bättre om steg 4 än om steg 3. Hela klassen skakade till när Johan nämnde orden "oförberett prov", men det var inga problem. En fråga, och ändå inget som lär betysättas.  

Nu vill jag bara att dagen ska ta slut så jag kan få åka hem. Hade väldigt gärna velat träna ikväll, men det är väldigt liten chans att mina ban kommer orka med det, de skriker åt mig hela tiden, och vill ingenting som jag vill. Blir väl hem till teven, lite pluggande och få bort plåstren, känner att lite luft skulle göra mina skrapsår gott. 

Fick igår kväll syn på att Christoffer (som inte låter något gå förbi) meddelat på facebook att programmet till ATR-festivalen har blivit fastställt. Vi ska tydligen bara spela en gång, så vi får se hur det blir nu.. Ska jag till Göteborg eller ska jag till Värmland?
http://mk.quicknet.se/221143/upload/dokument/festival_programmet.pdf 



Farligaste eleverna, saknar er <3


Puss o kram alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback